Visszaküldés és csere

Visszaküldés és csere

  • Visszatér

Szállítás előtt minden termék minőségellenőrzésen esik át, de ha bármilyen problémát tapasztal, forduljon hozzánk.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy problémáját a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk, és ha erre szükség van, késedelem nélkül csereterméket kap. Ha a vásárló ingyenesen kiszállított árut küld vissza, mert a rendelés értéke meghaladja a 200 eurót, jogosultak vagyunk a szállítási díjat felszámítani, ha a visszaküldött termékek a megrendelés összértéke 200 eurónál alacsonyabb volt. .


Kérjük, vegye figyelembe, hogy a weboldalunkon található színek csak a színek reprezentációját jelentik. Az említett ábrázolások és a valós anyag között előforduló szín- és árnyalatbeli eltérésekért felelősséget nem vállalunk.

  • Mértékelemek visszaküldése

Az általunk vagy harmadik fél által weboldalunkra rendelt és onnan küldött méretű cikkeket (pl. rolót) nem lehet visszaküldeni.

Előfordulhat azonban, hogy gyártási hibás, vagy a termék szállítás közben megsérült.


Visszatérítések

  • Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?

Minden visszatérítés a megrendelt áru fizetése során használt betéti vagy hitelkártyára történik. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a visszatérítést az Ön hitelkártyájára vagy PayPal számlájára fordítsuk az Ön által visszaküldött termékek elfogadását követő két munkanapon belül.

Fontos, hogy ez ne a bankja feldolgozási idejére vonatkozik.

A visszatérítés teljesítése után a vásárló e-mailben visszaigazolja a fizetést, a dátumot és az összeget.

Betéti vagy hitelkártya használatával történő megrendelés esetén az összeget 3-5 munkanapon belül visszatérítjük erre a betéti vagy hitelkártyára.


  • Kicseréltem a hitel-/bankkártyámat, vagy lejárt. Akkor hogyan kaphatok visszatérítést?

A Knall kötelessége, hogy az összes visszatérítést a vevő által a rendelés leadásakor használt eredeti fizetési módnak megfelelően dolgozza fel.

Nem számít, hogy a fizetési kártya lejárt-e vagy sem, vagy megszüntette vagy lezárta a számláját. Jellemző, hogy a visszatérítés automatikusan ugyanarra a számlára kerül feldolgozásra, de előfordulhat, hogy a vevőtől a megrendelésből származó egyéb információkat is kérnek.

Ha ez nem lehetséges, ügyfélszolgálati csapatunk megteszi a megfelelő intézkedéseket.

  • Hogyan kapok visszatérítést, ha a termékemet a lehűlési időn belül, azaz 7 napon belül visszaküldik?

A törvényi rendelkezések értelmében az EU-ban lakosok a megvásárolt termék átvételét követő 7 munkanapon belül jogosultak elállni a vásárlástól. A témával kapcsolatos további információkért tekintse meg Törvényes jogait.

Megrendelésének a megjelölt lemondási időn belüli lemondása esetén, ha nem hibáztunk, a vásárló a termékek árát és a szállítási költséget az alábbi módon térítjük vissza:

Ha a vásárló egy nagyobb rendelésben szereplő terméket szeretne visszaküldeni, visszakapja a termékenkénti szállítási díjat.
Ha a vásárló a megrendelésből származó összes terméket vissza akarja küldeni, visszakapja a megfelelő termékenkénti szállítási költséget és a felmerült szállítási díjat.
Ha a vevőtől átvesznek egy terméket, jogunkban áll az átvételi költséget a vásárlótól megtéríteni


  • A visszatérítésemet nem küldték el nekem. Mit tegyek?

Ha a visszatérítést megerősítő e-mail kézhezvételétől számított hat munkanap elteltével vegye fel velünk a kapcsolatot.

A visszaküldés állapotát visszaigazoljuk, és az ügyfél megkapja a visszatérítéshez kapcsolódó hivatkozási számot, amelyet a bank felhasználhat a fizetés nyomon követésére.

A visszaküldött vagy elutasított visszatérítéseket banki átutalással vagy ajándékkártyával ismételten kiállítjuk. Előfordulhat, hogy az ügyfélnek további tájékoztatást kell adnia ezzel kapcsolatban.