Szállítás
Szállítás és kézbesítés
Szállítási feltételek a knall weboldalhoz
A weboldal további használatával Ön elfogadja a felhasználási feltételeinket.
A megrendelések szállítási költsége független attól az országtól, ahová szállítani szeretnéd
* Minden 2000 mm-t (200 cm) meghaladó szélességű termék esetében 50 EURO szállítási díjat számítunk fel.
* Minden 2400 mm-t (240 cm) meghaladó szélességű termék esetén 80 EURO, 4000 mm-t (400 cm) meghaladó szélességű termék esetén pedig 290 EURO kerül felszámításra a szállítási költséghez.
* Az EU egész területén teljesítünk megrendeléseket, a szállítási költség a címzett országtól függ, és automatikusan hozzáadódik.
Fenntartjuk a jogot, hogy kivételes esetekben további szállítási díjat számítsunk fel a szállítás tényleges költségeinek fedezésére.
Gyakran ismételt kérdések a megrendelésekkel kapcsolatban, kérjük, tekintse meg az alábbi linkeket:
- Van lehetőségem meghatározni egy konkrét napot a termékek kiszállítására?
Jelenleg nem lehetséges a begyűjtés pontos dátumát egyeztetni, illetve a szállítást elhalasztani. Javasoljuk azonban, hogy ellenőrizze az áruk elérhetőségét és a szállítási időt, hogy megfelelő időben a kézbesítés helyszínén tudjon lenni.
Ügyfeleink támogatása érdekében a termékeket más címre szállítjuk. Az ügyfelek által leggyakrabban választott opció az, hogy a termékeket a munkahelyükre szállítják, így egy munkatárs átveheti azokat, így elkerülhető a szállítás újraszervezése. Ráadásul ne felejtse el tájékoztatni a megfelelő személyeket arról, hogy csomagja lesz az Ön számára, hogy véletlenül se utasítsák vissza.
Továbbá azt tapasztaltuk, hogy a termékeink kiszállításával kapcsolatos magas sikerarány mellett bizonyos problémák merülnek fel, ha a kézbesítés lakossági, nem pedig üzleti címre történik. Ezért mindig azt javasoljuk, hogy az ügyfelek a munkahelyükre történő kézbesítést válasszák a problémák elkerülése érdekében.
- Otthon kell lennem a csomag átvételéhez?
Minden általunk értékesített áruért aláírás szükséges, kivéve, ha a csomag olyan kicsi, hogy postai úton kézbesíthető és a vásárló postaládájába helyezhető.
Ha egy vásárló szeretné, hogy a termékeit a szomszédjánál hagyják, ki kell töltenie egy mezőt a szállítási utasításokkal, amely a pénztár oldalon található.
Lehetőség van munkahelyre történő kiszállításra is, de ebben az esetben figyelembe kell venni a csomag méretét, hogy az áru károsodása nélkül hazavihesse.
- A megrendelt termékeket részletekben szállítják ki?
Általában nem küldjük el a rendeléseket, amíg azok teljesen ki nem vannak készülve.
Előfordulhat azonban, hogy a megrendelt termékek részleges kiszállítását szervezzük meg. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és további információkat kaphat.
Részletekben történő szállítás esetén nem számítunk fel plusz szállítási díjat.
- Kiszállítható a megrendelt áru az EU-n kívülre?
Jelenleg csak az Európai Unión belül szállítjuk termékeinket.
A szállítási címekkel kapcsolatos részletes információkat a szállítási oldalunkon találja.
- Mennyi ideig kell várnom a méretre készült árumra?
Hagyományosan 14-20 munkanapon belül kiszállítjuk az egyedi méretre készült redőnyöket.
- Nincs információ az ingyenes szállításról, amikor a termékeket a kosárba teszem?
A kiválasztott termékekre már nem kínálunk ingyenes szállítást.