FAQ


Hol találom a megrendelésről szóló számlát?

  • Elektronikus számlát (PDF fájl) külön e-mailben küldünk

Hogyan ellenőrizhetem rendelésem állapotát?

  • A rendelés teljesítési állapotát a "" gombra kattintva ellenőrizheti.Rendelés állapota"az áruház oldalának jobb felső sarkában található"
  • E-mailben tájékoztatjuk Önt a megrendelés minden egyes szakaszáról
  • A megrendelés utolsó szakaszában (a megrendelés teljesítése) SMS-t küldünk, amely visszaigazolja a megrendelés kiszállítását.

Hol találom a kiválasztott termék elkészülési dátumát?

A megvalósítás dátumára vonatkozó részletes információk a kiválasztott termék kártyáján láthatók.

Rendelhetek-e anyagmintákat a rendelés leadása előtt?

  • Igen, akár 5 ingyenes, egyedi gyártású termékmintát is rendelhet, további információkat a „rendeljen mintát"

A csomagom sérült, mit tegyek?

  • Ha bármilyen sérülést észlel a csomagoláson, akár csak enyhe is, kérje meg a szállítót a sérülés rögzítésére, kárjegyzőkönyv írására!
    Nyissa ki a csomagot, és ellenőrizze, hogy az áru nem sérült-e. Fényképezze le a szállítási sérüléseket, és a lehető leghamarabb jelentse e-mailben a következő címre:store@knall.co.uk

Kinek szól a telefonszolgáltatás a knal üzletben?

  • A knall online áruházban a nap 24 órájában, a hét minden napján leadhat rendelést.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 9:00 és 16:00 óra között áll rendelkezésére, a telefonszámok a "érintkezés"

Külföldre szállítunk?

  • We carry out orders throughout the EU and Great Britain, you can check the szállítás basket of such an order in the tab szállítás

Lehet-e szerelési szolgáltatást rendelni?

  • Minden termékünk előkészítve van az önálló összeszerelésre, azonban egyes termékek esetében lehetőség van összeszerelési szolgáltatás megrendelésére Lengyelország egy kiválasztott helyszínén. Ha érdeklődik, csak töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot, megjelölve a termékeket és a szerelési helyet.Kapcsolatfelvételi űrlap

Lehetséges mérési szolgáltatást rendelni?

  • All our products are prepared for self-measurement and assembly, measurement instructions can be found at mérő

Hogyan válasszuk ki megfelelően az eredeti FAKRO vagy VELUX árnyékolókat

  • A FAKRO vagy VELUX redőnyök megfelelő kiválasztásához ismernie kell az ablakméretet, amely az ablakkereten található adattáblán található.
  • Amikor kinyitja a VELUX/FAKRO ablakot, a szárny jobb vagy bal felső sarkában talál egy adattáblát. Az adattáblák elhelyezkedése és megjelenése az ablakmodell teherbírásától függően eltérő lehet.

Hol találok kedvezmény kódokat?

  • When you buy in the Knall company store you can take advantage of special discounts,discount codes can be found on our website in the tab discounts ÉSvagy a közösségi oldalainkonFacebook,Twitter,Instagram

Érdekel az együttműködés, mit tegyek?

  • Ha együttműködési ajánlatot szeretne tenni nekünk, küldjön nekünk üzenetet a címrestore@knall.co.uk

Marketing ajánlatot szeretnék adni, kihez forduljak?

  • Ha marketing ajánlatot szeretne küldeni nekünk, küldjön nekünk egy e-mailt a következő címre:store@knall.co.uk

Csak a megrendelt termékek egy részét kaptam meg, mi van a többivel?

  • Nagyobb megrendelések esetén, vagy több terméktípus kombinálása esetén szükség lehet több csomagban történő szállításra.