FAQ


Elérhető az általam választott termék?

  • A termékek elérhetőségét közvetlenül a weboldalunkon ellenőrizheti. A részletes információk a kiválasztott termék adatlapján láthatók.
  • Az egyedi méretre készült termékeknél nincs információ a rendelkezésre álló mennyiségről.

Hogyan javíthatom ki a rendelésemet?

  • Ha hibát vétett a rendelés leadása során, azonnal írjon nekünk astore@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes

Vásárolhatok olyan árut, amely nem szerepel az üzlet kínálatában?

  • Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use kapcsolatfelvételi űrlap

Rossz méretet rendeltem, mit tegyek?

  • A termékeket a futárszolgálat általi kézbesítés dátumától számított 14 munkanapon belül visszaküldheti.
  • Ha azonban a terméket rendelésre gyártották, és az nem visszaküldhető, ebben az esetben azonnal vegye fel a kapcsolatot panaszkezelési osztályunkkal a store@knall.co.uk e-mail címre írt levélben (sok esetben a termék átalakítható vagy más módon adaptálható a rendeltetési helyének megfelelően).