FAQ
Válassz egy témát: Gyakran Ismételt Kérdések
Hol találom a megrendelésről szóló számlát?
- Elektronikus számlát (PDF fájl) külön e-mailben küldünk
Hogyan ellenőrizhetem rendelésem állapotát?
- A rendelés teljesítési állapotát a "" gombra kattintva ellenőrizheti.Rendelés állapota"az áruház oldalának jobb felső sarkában található"
- E-mailben tájékoztatjuk Önt a megrendelés minden egyes szakaszáról
- A megrendelés utolsó szakaszában (a megrendelés teljesítése) SMS-t küldünk, amely visszaigazolja a megrendelés kiszállítását.
Hol találom a kiválasztott termék elkészülési dátumát?
A megvalósítás dátumára vonatkozó részletes információk a kiválasztott termék kártyáján láthatók.
Rendelhetek-e anyagmintákat a rendelés leadása előtt?
- Igen, akár 5 ingyenes, egyedi gyártású termékmintát is rendelhet, további információkat a „rendeljen mintát"
A csomagom sérült, mit tegyek?
- Ha bármilyen sérülést észlel a csomagoláson, akár csak enyhe is, kérje meg a szállítót a sérülés rögzítésére, kárjegyzőkönyv írására!
Nyissa ki a csomagot, és ellenőrizze, hogy az áru nem sérült-e. Fényképezze le a szállítási sérüléseket, és a lehető leghamarabb jelentse e-mailben a következő címre:store@knall.co.uk
Kinek szól a telefonszolgáltatás a knal üzletben?
- A knall online áruházban a nap 24 órájában, a hét minden napján leadhat rendelést.
- Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 9:00 és 16:00 óra között áll rendelkezésére, a telefonszámok a "érintkezés"
Külföldre szállítunk?
- We carry out orders throughout the EU and Great Britain, you can check the szállítás basket of such an order in the tab szállítás
Lehet-e szerelési szolgáltatást rendelni?
- Minden termékünk előkészítve van az önálló összeszerelésre, azonban egyes termékek esetében lehetőség van összeszerelési szolgáltatás megrendelésére Lengyelország egy kiválasztott helyszínén. Ha érdeklődik, csak töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot, megjelölve a termékeket és a szerelési helyet.Kapcsolatfelvételi űrlap
Lehetséges mérési szolgáltatást rendelni?
- All our products are prepared for self-measurement and assembly, measurement instructions can be found at mérő
Hogyan válasszuk ki megfelelően az eredeti FAKRO vagy VELUX árnyékolókat
- A FAKRO vagy VELUX redőnyök megfelelő kiválasztásához ismernie kell az ablakméretet, amely az ablakkereten található adattáblán található.
- Amikor kinyitja a VELUX/FAKRO ablakot, a szárny jobb vagy bal felső sarkában talál egy adattáblát. Az adattáblák elhelyezkedése és megjelenése az ablakmodell teherbírásától függően eltérő lehet.
Hol találok kedvezmény kódokat?
Érdekel az együttműködés, mit tegyek?
- Ha együttműködési ajánlatot szeretne tenni nekünk, küldjön nekünk üzenetet a címrestore@knall.co.uk
Marketing ajánlatot szeretnék adni, kihez forduljak?
- Ha marketing ajánlatot szeretne küldeni nekünk, küldjön nekünk egy e-mailt a következő címre:store@knall.co.uk
Csak a megrendelt termékek egy részét kaptam meg, mi van a többivel?
- Nagyobb megrendelések esetén, vagy több terméktípus kombinálása esetén szükség lehet több csomagban történő szállításra.