FAQ


Hogyan ellenőrizhetem, melyik szakaszban van a panaszom?

  • Ha bármilyen kérdése van panaszával kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a store@knall.co.uk e-mail címen

Hogyan tehetek panaszt?

  • Ha a kapott termék hibás vagy hibás, és a vásárlástól számított 15 napos időszak még nem járt le, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen: store@knall.co.uk

Hogyan kérhetek visszaküldést?

  • Ha a kapott termék nem felel meg az elvárásainak, és a vásárlástól számított 15 napos határidő még nem járt le, akkor visszaküldési igényt nyújthat be, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi címen a store@knall.co.uk e-mail címen.
  • Ne feledje, hogy a méretre gyártott vagy egyedi vásárlói rendelésre levont árukat nem kell visszaküldeni.

Mi szükséges a panasz benyújtásához?

  • Ha a csomagoláson bármilyen, akár enyhe sérülést észlel, kérje meg a szállítót, hogy regisztrálja a sérülést, írjon kárbejelentést!
  • Nyissa ki a csomagot és ellenőrizze, hogy az áru nem sérült-e. Fényképezze le a szállítási sérülést, és a lehető leghamarabb jelentse e-mailben a következő címre: store@knall.co.uk, fontos információkkal, például:

- Rendelésszám
- Telefonszám
- a sérülés részletes leírása (például: mely részeken látható a sérülés)
- képek a károkról
- kárjelentés