Felhasználási feltételek

1. Alkalmazási kör.......
Ezek az Általános Szerződési Feltételek az online áruházunkon keresztül leadott összes megrendelésre vonatkoznak. Online áruházunk kizárólag az Európai Unión belüli fogyasztók számára készült.

A fogyasztó minden olyan természetes személy, aki olyan célból köt jogi ügyletet, amely túlnyomórészt kívül esik kereskedelmi, üzleti vagy szakmai tevékenységén. A kereskedő olyan természetes vagy jogi személy, aki kereskedelmi, üzleti vagy szakmai tevékenységével kapcsolatos célból jár el.

2. Szerződő fél, szerződéskötés, helyesbítési lehetőségek
A vételi szerződés a BRYMORA Marcin Brymora, Wieluńska 3, 42-200 Częstochowa, Lengyelország (a továbbiakban: „Eladó”) vállalattal jön létre.

A termékek online áruházunkban történő bemutatásával kötelező érvényű ajánlatot teszünk ezen tételek szerződéskötésére. Termékeinket kötelezettség nélkül helyezheti a kosárba, és a megrendelés elküldése előtt bármikor javíthatja a megadott adatokat a megrendelési folyamat során biztosított és ismertetett javítási segédletek segítségével. A szerződés akkor jön létre, amikor Ön a megrendelés gombra kattintva elfogadja az ajánlatot. A megrendelés elküldése után azonnal e-mailben kap visszaigazolást.

3. Szerződés nyelve, a szerződés szövegének tárolása
A szerződéskötéshez rendelkezésre álló nyelvek az angol és a német. A szerződés szövegét tároljuk, és a megrendelés adatait, valamint az Általános Szerződési Feltételeinket szöveges formában küldjük el Önnek. Biztonsági okokból a szerződés szövege a megrendelés teljesítése után az interneten keresztül már nem érhető el.

4. Szállítási feltételek
A feltüntetett termékárakon felül további szállítási költségek merülhetnek fel. A szállítási költségekről további információt a „Szállítás” oldalon talál.

Fenntartjuk a jogot, hogy kivételes esetekben további szállítási díjat számítsunk fel a szállítás tényleges költségének fedezésére. A szállítás kizárólag Lengyelországból történik; személyes átvétel nem lehetséges. Csomagállomásokra nem szállítunk.

5. Fizetés
A szállítási költségek kiszámítása egyedi, és a termékek méretein, súlyán, valamint a szállítási címen alapul. Ezek a költségek átláthatóan megjelennek, amint a termékeket a kosárba helyezi.

Fizetési előleg
Előrefizetés esetén külön üzenetben adjuk meg bankszámlaadatainkat, és az árut a fizetés beérkezése után küldjük ki.

PayPal
A rendelési folyamat során átirányítjuk a PayPal online szolgáltató weboldalára. A számla összegének PayPal-on keresztüli kifizetéséhez regisztrálnia kell ott, vagy először regisztrálnia kell, be kell jelentkeznie a hitelesítő adataival, és meg kell erősítenie a fizetési utasítást felénk. A fizetési tranzakciót a PayPal automatikusan végrehajtja közvetlenül ezt követően.

Számla
A számla összegét az áru és a számla átvétele után fizeti meg banki átutalással a számlánkra. Fenntartjuk a jogot, hogy csak sikeres hitelképesség-ellenőrzés után kínáljunk fel számlás vásárlást.

6. Szállítási sérülések
Ha az áruk szállítás közben nyilvánvaló sérülésekkel kerülnek kiszállításra, kérjük, haladéktalanul jelentse ezeket a hibákat a szállítónak, és a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot. A panasztétel vagy a kapcsolatfelvétel elmulasztása nem érinti a törvényben biztosított jogait vagy azok érvényesítését, de segít nekünk a szállítóval vagy a szállítási biztosítással szembeni követeléseink érvényesítésében.

7. Jótállás és garanciák
A törvényben foglalt jótállási jogok érvényesek. Az esetlegesen alkalmazható kiegészítő jótállásokról és azok pontos feltételeiről a termékkel együtt, valamint az online áruház speciális információs oldalain talál információt.

A csomag szállítás közbeni sérülése – eljárás

A csomag ellenőrzése kézbesítéskor
A vevő (címzett) köteles a csomag átvételekor ellenőrizni annak állapotát, különös figyelmet fordítva a következőkre:

a külső csomagolás állapota,
látható sérülések, horpadások vagy nyílások,
a tartalom teljességét.
Ha bármilyen mechanikai sérülést (pl. repedések, karcolások, horpadások vagy törött alkatrészek) találnak, a címzettnek kárjegyzőkönyvet kell készítenie a futárral. Ez a dokumentum szolgál alapul a szállítási kárigény benyújtásához. A kárjegyzőkönyv hiánya a kézbesítéskor a szállító cég általi elutasítását eredményezheti.

Kárbejelentés a kiszállítás után
Ha a kárt a kézbesítés után veszik észre, a címzettnek joga van azt közvetlenül a szállítónak jelenteni a kézbesítéstől számított 7 napon belül. A jelentésnek tartalmaznia kell:

a sérült termékről készült fotók,
a külső és belső csomagolás fotói,
a kár leírását és a csomag nyomonkövetési számát.
A jegyzőkönyvet a címzett vagy – egyetértésben – az eladó (feladó) nyújthatja be. Felhívjuk figyelmét, hogy a jegyzőkönyv elkészítésének elmulasztása jelentősen csökkenti a panaszkezelési eljárás pozitív kimenetelének esélyét.

Felelősség mechanikai sérülésekért
A külső tényezők (pl. ütés, zúzódás, esés) által okozott mechanikai sérülések nem minősülnek termékhibának. garanciális kár, ha a termék átvétele után történt. Ilyen esetekben a szállító cég a felelős, nem az eladó.

Támogatás a panaszkezelés során
Az eladó vállalja, hogy segítséget nyújt a vevőnek a szállítócéggel folytatott reklamációs folyamatban, különösen az alábbiakkal:

a szállítmány és a szállító adatainak megadása,
a panaszkezelési eljárás ismertetése,
a szükséges dokumentációk továbbítása, amikor szükséges.
Amennyiben a szállító elfogadja a reklamációt, az eladó a vevővel kötött megállapodás szerint megjavítja, kicseréli vagy visszatéríti a termék árát.

Ajánlás
A zökkenőmentes reklamációs folyamat biztosítása érdekében javasoljuk, hogy a futár jelenlétében ellenőrizze a csomagot, és bármilyen rendellenesség esetén vegyen fel egy kárjegyzőkönyvet a kézbesítés aláírása előtt.

8. Visszaküldés és elállási jog
Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni ettől a szerződéstől. Az elállási jog azonban nem vonatkozik a vevő igényei szerint készült vagy egyértelműen személyre szabott (egyedi méretre készült) árukra.

Más termékek esetében az elállási jog gyakorlásához egyértelmű nyilatkozatban (pl. postai úton vagy e-mailben küldött levélben) kell tájékoztatnia minket a döntéséről. Használhatja a minta elállási nyilatkozatot, de ennek használata nem kötelező.

A termékeket eredeti állapotukban kell visszaküldeni a következő címre:
KNALL – BRYMORA Marcin Brymora
Wieluńska 3
42-200 Częstochowa
Lengyelország

A fogyasztó viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségét.

9. Alkalmazandó jog és vitarendezés
Az online áruházon keresztül megkötött szerződésekre a lengyel jog az irányadó, az áruk nemzetközi adásvételére vonatkozó szerződésekről szóló ENSZ-egyezmény (CISG) kivételével. Ez a jogválasztás nem érinti az Ön EU-n belüli szokásos tartózkodási helye szerinti országban alkalmazandó kötelező fogyasztóvédelmi rendelkezéseket.

Az Európai Bizottság online vitarendezési (OVR) platformot biztosít, amely a következő címen érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Nem vagyunk kötelesek és nem is hajlandóak részt venni fogyasztóvédelmi választottbíróság előtti vitarendezési eljárásokban.

Az AGB a Trusted Shops Legal Text Generatorra hivatkozva, a Wilde Beuger Solmecke Rechtsanwälte-vel együttműködve hozta létre.